Podpis elektroniczny




Po odbiór wypełnionych dokumentów dojeżdżamy do 30 km od Katowic.
W pozostałych przypadkach prosimy o wysyłkę dokumentów pocztą na nasz adres.

Firma nasza oferuje obsługę i pomoc przy zakupie i wdrożeniach systemu do składania podpisu elektronicznego w przedsiębiorstwach oraz u osób fizycznych. Jednorazowy koszt wdrożenia to 89,00 zł netto

W dobie elektronicznego obiegu dokumentów, podpis elektroniczny staje się narzędziem niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania zarówno dużego przedsiębiorstwa jak i małej firmy. Od pewnego czasu, przedsiębiorcy mogą wystawiać faktury elektroniczne zamiast tradycyjnych papierowych. Aby tego dokonać muszą jednak posiadać zgodę kontrahenta oraz zestaw niezbędny do złożenia bezpiecznego podpisu elektronicznego.

Możliwość wystawiania faktur w postaci elektronicznej została uregulowana w rozporządzeniu Ministerstwa Finansów, które weszło w życie 4 sierpnia 2005r.

Aby wystawiać i podpisywać e-faktury bezpiecznym e-podpisem, należy zamówić: certyfikat kwalifikowany, aplikację do składania podpisu oraz kupić kartę kryptograficzną z oprogramowaniem i czytnik do karty podłączany do komputera.

Czy Państwa firma jest w gronie przedsiębiorstw, do których sprawnego funkcjonowania elektroniczny klucz jest niezbędny?

Poniżej przedstawiamy kilka prostych pytań, jeśli na choćby jedno z nich padnie odpowiedź twierdząca, oznacza to, iż nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa firmy.

  • Czy planują Państwo elektronicznie przesyłać deklaracje podatkowe do Urzędów Skarbowych poprzez darmowy system Ministerstwa Finansów o nazwie ePoltax ?
  • Czy planują Państwo elektronicznie przesyłać podania i wnioski do urzędów administracji publicznej (od 01.05.2008r.) ?
  • Czy planują Państwo elektronicznie przesyłać deklaracje do ZUS (obowiązkowo od 21 lipca 2008r.) jeżeli deklaracji jest więcej niż 5 sztuk ?
  • Czy planują Państwo brać udział w przetargach, przesyłając wszystkie dokumenty drogą elektroniczną ?

Procedura nabycia klucza do podpisu elektronicznego jest prosta.

  • Zgłaszacie Państwo chęć zakupu klucza elektronicznego
  • Otrzymujecie drogą elektroniczną formularz umowy o pozyskanie klucza oraz formularz zlecenia do wydrukowania opieczętowania oraz podpisania
  • Przedstawiciel naszej firmy odbiera od Was podpisane oryginały lub odsyłacie dokumenty pocztą na nasz adres
  • Umawiamy odbiorcę klucza w siedzibie KIR-u Katowice, ul. Wita Stwosza 2 (I piętro) celem dopełnienia formalności
  • Przeprowadzamy instalację i konfigurację osprzętu klucza elektronicznego w siedzibie odbiorcy (opcja)

AKTUALNY CENNIK USŁUG CERTYFIKACYJNYCH KIR

Zestawy do e-podpisu na 1 rok

  • Zestaw z certyfikatem kwalifikowanym:
  • certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok
  • karta kryptograficzna CryptoCard multiSIGN z oprogramowaniem do obsługi karty
  • czytnik kart kryptograficznych SCR 3310 lub Omnikey CardMan 6121
  • licencja na aplikację SZAFIR®
  • 245,00 netto (301,35 brutto)
  • 259,00 netto (315,87 brutto) – zestaw MINI
  • Zestaw z certyfikatem kwalifikowanym (bez czytnika):
  • certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok
  • karta kryptograficzna CryptoCard multiSIGN z oprogramowaniem do obsługi karty
  • licencja na aplikację SZAFIR®
  • 199,00 netto (244,77 brutto)

Zestawy do e-podpisu na 2 lata

  • Zestaw z certyfikatem kwalifikowanym:
  • certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata
  • karta kryptograficzna CryptoCard multiSIGN z oprogramowaniem do obsługi kart
  • czytnik kart kryptograficznych SCR 3310 lub Omnikey CardMan 6121
  • licencja na aplikację SZAFIR®
  • 298,00 netto (366,54 brutto)
  • 305,00 netto (375,15 brutto) – zestaw MINI
  • Zestaw z certyfikatem kwalifikowanym (bez czytnika):
  • certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata
  • karta kryptograficzna CryptoCard multiSIGN z oprogramowaniem do obsługi karty
  • licencja na aplikację SZAFIR®
  • 252,00 netto (309,96 brutto)

Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego (ważny 1 rok) dla danego subskrybenta:
do 14 dni przed upływem daty ważności certyfikatu – 95,00 zł nettopo upływie daty ważności certyfikatu – 129,00 zł netto

Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego (ważny 2 lata) dla danego subskrybenta:
do 14 dni przed upływem daty ważności certyfikatu – 130,00 zł nettopo upływie daty ważności certyfikatu – 165,00 zł netto

Realizacja i wdrożenie usługi certyfikatu kwalifikowanego poza Katowicami – 89,00 zł netto (109,47 zł brutto)

Gdzie działamy…?
Obsługujemy firmy oraz osoby prywatne przede wszystkim na terenie województwa Ślaskiego. Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie, jednak preferujemy kontakt przy pomocy Panelu Serwisowego. W rejonie katowickim gwarantujemy najszybszą reakcję na zgłoszony problem informatyczny. Jeżeli to możliwe, usterki staramy się usuwać również zdalnie, wówczas odległość nie gra roli, więcej o nas…

Share Button

  • Podpis elektroniczny
    Serwer pocztowy
    Chmura
    Serwer wirtualny


10 MAJA 2018r.
Sejm RP uchwalił nową ustawę o ochronie danych
do egzekwowania przepisów UE RODO.


CO MUSI ZROBIĆ FIRMA, ABY BYĆ ZGODNĄ Z PRZEPISAMI RODO ?

1. Przeprowadzić inwentaryzacje zasobów informatycznych i informacyjnych (Audyt)

2. Wykonać Analizę Ryzyka (opcjonalnie)

3. Wdrożyć dokumentacje i procedury opisujące politykę ochrony przetwarzanych danych

4. Sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych – koniecznie !

5. Wprowadzić metodologie i procedury naruszenia bezpieczeństwa i zgłoszeń do odpowiedniego organu

6. Wdrożyć zabezpieczenia fizyczne i informatyczne w strukturze

7. Określić podstawy prawne na każdą kategorię danych (dokumentacja)

8. Podjąć decyzję o powołaniu DPO (pol. IOD - opcjonalnie)

9. Spełnić wymagany obowiązek informacyjny jeżeli istnieje

10. Zaktualizować umowy powierzenia przetwarzania danych pod nowe przepisy

11. Przygotować nowe informacje dla osób, których dane są przetwarzane

12. Przeszkolić wyznaczony personel z ochrony danych i procedur RODO

13. Nadzorować i sprawdzać prawidłowe wykonywanie opracownych procedur

przejdź dalej...