Po odbiór wypełnionych dokumentów dojeżdżamy do 30 km od Katowic.
W pozostałych przypadkach prosimy o wysyłkę dokumentów pocztą na nasz adres.
Firma nasza oferuje obsługę i pomoc przy zakupie i wdrożeniach systemu do składania podpisu elektronicznego w przedsiębiorstwach oraz u osób fizycznych. Jednorazowy koszt wdrożenia to 89,00 zł netto
W dobie elektronicznego obiegu dokumentów, podpis elektroniczny staje się narzędziem niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania zarówno dużego przedsiębiorstwa jak i małej firmy. Od pewnego czasu, przedsiębiorcy mogą wystawiać faktury elektroniczne zamiast tradycyjnych papierowych. Aby tego dokonać muszą jednak posiadać zgodę kontrahenta oraz zestaw niezbędny do złożenia bezpiecznego podpisu elektronicznego.
Możliwość wystawiania faktur w postaci elektronicznej została uregulowana w rozporządzeniu Ministerstwa Finansów, które weszło w życie 4 sierpnia 2005r.
Aby wystawiać i podpisywać e-faktury bezpiecznym e-podpisem, należy zamówić: certyfikat kwalifikowany, aplikację do składania podpisu oraz kupić kartę kryptograficzną z oprogramowaniem i czytnik do karty podłączany do komputera.
Czy Państwa firma jest w gronie przedsiębiorstw, do których sprawnego funkcjonowania elektroniczny klucz jest niezbędny?
Poniżej przedstawiamy kilka prostych pytań, jeśli na choćby jedno z nich padnie odpowiedź twierdząca, oznacza to, iż nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa firmy.
Procedura nabycia klucza do podpisu elektronicznego jest prosta.
AKTUALNY CENNIK USŁUG CERTYFIKACYJNYCH KIR
Zestawy do e-podpisu na 1 rok
Zestawy do e-podpisu na 2 lata
Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego (ważny 1 rok) dla danego subskrybenta:
do 14 dni przed upływem daty ważności certyfikatu – 95,00 zł nettopo upływie daty ważności certyfikatu – 129,00 zł netto
Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego (ważny 2 lata) dla danego subskrybenta:
do 14 dni przed upływem daty ważności certyfikatu – 130,00 zł nettopo upływie daty ważności certyfikatu – 165,00 zł netto
Realizacja i wdrożenie usługi certyfikatu kwalifikowanego poza Katowicami – 89,00 zł netto (109,47 zł brutto)
Gdzie działamy…?
Obsługujemy firmy oraz osoby prywatne przede wszystkim na terenie województwa Ślaskiego. Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie, jednak preferujemy kontakt przy pomocy Panelu Serwisowego. W rejonie katowickim gwarantujemy najszybszą reakcję na zgłoszony problem informatyczny. Jeżeli to możliwe, usterki staramy się usuwać również zdalnie, wówczas odległość nie gra roli, więcej o nas…
CO MUSI ZROBIĆ FIRMA, ABY BYĆ ZGODNĄ Z PRZEPISAMI RODO ?
1. Przeprowadzić inwentaryzacje zasobów informatycznych i informacyjnych (Audyt)
2. Wykonać Analizę Ryzyka (opcjonalnie)
3. Wdrożyć dokumentacje i procedury opisujące politykę ochrony przetwarzanych danych
4. Sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych – koniecznie !
5. Wprowadzić metodologie i procedury naruszenia bezpieczeństwa i zgłoszeń do odpowiedniego organu
6. Wdrożyć zabezpieczenia fizyczne i informatyczne w strukturze
7. Określić podstawy prawne na każdą kategorię danych (dokumentacja)
8. Podjąć decyzję o powołaniu DPO (pol. IOD - opcjonalnie)
9. Spełnić wymagany obowiązek informacyjny jeżeli istnieje
10. Zaktualizować umowy powierzenia przetwarzania danych pod nowe przepisy
11. Przygotować nowe informacje dla osób, których dane są przetwarzane
12. Przeszkolić wyznaczony personel z ochrony danych i procedur RODO
13. Nadzorować i sprawdzać prawidłowe wykonywanie opracownych procedur