Typ umowy




          Poniżej prezentujemy przykładowe rodzaje umów Obsługi Informatycznej. Wybór dowolnego z typów wiąże się z podpisaniem odpowiedniej umowy, która przed podpisaniem, może zostać zmodyfikowana przez klienta i w której określony będzie zakres wykonywanych usług. Niezależnie od prezentowanej oferty, jeżeli zachodzi taka potrzeba, jesteśmy wstanie przygotować indywidualne rozwiązanie.
Niezależnie od powyższego, każda umowa jest negocjowana indywidualnie i chroniona jest poufnością przekazanych danych.

Ważne!  Nie wykonujemy wyceny zapytania o koszt Obsługi Informatycznej, złożonego przez pomocy darmowe konta email. W tym szczególnym przypadku preferujemy najpierw niezobowiązujące spotkanie. Przepraszamy za tą niedogodność.

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. 

Typ ATyp BTyp CTyp D

Typ A został przygotowany dla mikro firm posiadających maksymalnie do 3 komputerów. Typ opiera się przede wszystkim na pomocy doświadczonego informatyka w usunięciu problemu związanego z działaniem komputera, systemu operacyjnego lub programu biurowego. Czas reakcji na zgłoszenie problemu wynosi maksymalnie 24h, tak więc reakcja informatyka lub serwisanta może odbyć się w następnym dniu.  Mimo tego nasz zespół służy pomocą techniczną i doświadczeniem w rozwiązywaniu problemów informatycznych w podanych godzinach pracy przez 5 dni w tygodniu

Dla Typu A odpowiednią jest Umowa Gotowości obsługi informatycznej <więcej>
Umowa nie przewiduje obsługi serwerów.

Ryczałt miesięczny w tej opcji to 0,00 zł, a każda interwencja informatyka jest rozliczana oddzielnie na podstawie naszego cennika usług serwisowych lub może być rozliczana godzinowo, 

Typ B został przygotowany dla małych firm z kilkoma, ew. kilkunastoma komputerami pracującymi w sieci lokalnej. Stworzony został dla firmy rozwijającej się, dla której optymalny rozwój w dobrym kierunku, do tego wspomagany przez zespół doświadczonych informatyków jest priorytetem. Typ uwzględnia całość usług z Typu wcześniejszego, a ponadto:

  • skrócony został czas reakcji na zgłoszoną usterkę do 8h od momentu zgłoszenia
  • realizowanie bieżących prac konserwacji systemów operacyjnych komputerów
  • instalacja (reinstalacja i konfiguracja) wymaganego oprogramowania, również dedykowanego
  • dokonywanie przeglądów (konserwacji) urządzeń drukujących i skanujących (opcja)
  • stałe doradztwo techniczne IT

Dla Typu B odpowiednią jest Umowa Podstawowa obsługi informatycznej
Ryczałt miesięczny przy wyborze tej opcji jest uzależniony od ilości posiadanego w użyciu sprzętu IT, m.in. komputerów,  laptopów, serwera i usług na nim, urządzeń drukujących, struktury sieci lokalne, itd…

Typ C polecamy dla średnich firm posiadających infrastrukturę informatyczną zbudowaną w oparciu o serwer lub serwery udostępniające wymagane usługi, m.in. serwer bazodanowy, pocztowy, serwer backup’owy, rozbudowane usługi udostępniane w sieci lokalnej jak i zdalną, zarządzanie ruchem sieciowym. itp… Oczywiście Typ uwzględnia wszelkie usługi oferowane w Typach niższych, a ponadto:

  • reakcja informatyka na na zgłoszoną usterkę następuje do 4h od chwili zgłoszenia usterki
  • monitoring zdalny prawidłowej pracy systemu (ów) operacyjnego na serwerze
  • nadzór nad prawidłowym wykonywaniem kopii zapasowych danych
  • nadzór nad prawidłowym działaniem usług uruchomionych na serwerze (serwerach)
  • stały nadzór nad obciążeniem i wydajnością serwera
  • Usuwanie potencjalnych zagrożeń „dziur” w systemie informatycznym (w miarę istniejących możliwości)
  • dostęp do przestrzeni w naszej Chmurze dla backupu newralgicznych danych (opcja)

Dla Typu C odpowiednią jest Umowa Rozszerzona obsługi informatycznej <więcej>


Dla Typu D odpowiednią jest również Umowa Rozszerzona obsługi informatycznej, jednak w tym przypadku proponujemy formę obsługi All-In-One, innymi słowy;
wykonujemy wymagane prace informatyczne w strukturze IT odbiorcy bez limitu czasu w miarę posiadanych środków i możliwości. Przy czym, zakres prac i czas ich realizacji negocjowany jest indywidualnie z odbiorcą, dopiero po 1-2 miesiącach po wcześniejszym podpisaniu umowy rozszerzonej. Kres ten jest niezbędny, w celu oszacowania zakresu przyszłych wymaganych prac informatycznych.

W ramach umowy udostępniamy dodatkowo przestrzeń w naszej Chmurze do wykorzystania jako zdalny backup lub w dowolnie innym celu, oferujemy również backup’owy serwer pocztowy oraz obsługę serwisu www.

Ważne:

W każdym przypadku dostępne są usługi dodatkowe, niezależne od podpisanej umowy, tj:

Przeprowadzanie wymaganych konserwacji urządzeń drukujących i skanujących.Usuwanie usterek sprzętowych, serwis komputerów PC i laptopów.Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk komputerowych.Wdrażanie nowych usług informatycznych w infrastrukturze informatycznej Projektowanie i wykonywanie usług instalacji sieci teleinformatycznych.Hosting wybranych usług na naszych serwerach

Zapraszamy do zadawania pytań, chętnie odpowiemy na każde pytanie!

Share Button

  • Podpis elektroniczny
    Serwer pocztowy
    Chmura
    Serwer wirtualny