Poniżej prezentujemy przykładowe rodzaje umów Obsługi Informatycznej. Wybór dowolnego z typów wiąże się z podpisaniem odpowiedniej umowy, która przed podpisaniem, może zostać zmodyfikowana przez klienta i w której określony będzie zakres wykonywanych usług. Niezależnie od prezentowanej oferty, jeżeli zachodzi taka potrzeba, jesteśmy wstanie przygotować indywidualne rozwiązanie.
Niezależnie od powyższego, każda umowa jest negocjowana indywidualnie i chroniona jest poufnością przekazanych danych.
Ważne! Nie wykonujemy wyceny zapytania o koszt Obsługi Informatycznej, złożonego przez pomocy darmowe konta email. W tym szczególnym przypadku preferujemy najpierw niezobowiązujące spotkanie. Przepraszamy za tą niedogodność.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Typ A został przygotowany dla mikro firm posiadających maksymalnie do 3 komputerów. Typ opiera się przede wszystkim na pomocy doświadczonego informatyka w usunięciu problemu związanego z działaniem komputera, systemu operacyjnego lub programu biurowego. Czas reakcji na zgłoszenie problemu wynosi maksymalnie 24h, tak więc reakcja informatyka lub serwisanta może odbyć się w następnym dniu. Mimo tego nasz zespół służy pomocą techniczną i doświadczeniem w rozwiązywaniu problemów informatycznych w podanych godzinach pracy przez 5 dni w tygodniu
Dla Typu A odpowiednią jest Umowa Gotowości obsługi informatycznej <więcej>
Umowa nie przewiduje obsługi serwerów.
Ryczałt miesięczny w tej opcji to 0,00 zł, a każda interwencja informatyka jest rozliczana oddzielnie na podstawie naszego cennika usług serwisowych lub może być rozliczana godzinowo,
Typ B został przygotowany dla małych firm z kilkoma, ew. kilkunastoma komputerami pracującymi w sieci lokalnej. Stworzony został dla firmy rozwijającej się, dla której optymalny rozwój w dobrym kierunku, do tego wspomagany przez zespół doświadczonych informatyków jest priorytetem. Typ uwzględnia całość usług z Typu wcześniejszego, a ponadto:
Dla Typu B odpowiednią jest Umowa Podstawowa obsługi informatycznej
Ryczałt miesięczny przy wyborze tej opcji jest uzależniony od ilości posiadanego w użyciu sprzętu IT, m.in. komputerów, laptopów, serwera i usług na nim, urządzeń drukujących, struktury sieci lokalne, itd…
Typ C polecamy dla średnich firm posiadających infrastrukturę informatyczną zbudowaną w oparciu o serwer lub serwery udostępniające wymagane usługi, m.in. serwer bazodanowy, pocztowy, serwer backup’owy, rozbudowane usługi udostępniane w sieci lokalnej jak i zdalną, zarządzanie ruchem sieciowym. itp… Oczywiście Typ uwzględnia wszelkie usługi oferowane w Typach niższych, a ponadto:
Dla Typu C odpowiednią jest Umowa Rozszerzona obsługi informatycznej <więcej>
W ramach umowy udostępniamy dodatkowo przestrzeń w naszej Chmurze do wykorzystania jako zdalny backup lub w dowolnie innym celu, oferujemy również backup’owy serwer pocztowy oraz obsługę serwisu www.
W każdym przypadku dostępne są usługi dodatkowe, niezależne od podpisanej umowy, tj:
Przeprowadzanie wymaganych konserwacji urządzeń drukujących i skanujących.Usuwanie usterek sprzętowych, serwis komputerów PC i laptopów.Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk komputerowych.Wdrażanie nowych usług informatycznych w infrastrukturze informatycznej Projektowanie i wykonywanie usług instalacji sieci teleinformatycznych.Hosting wybranych usług na naszych serwerach
Zapraszamy do zadawania pytań, chętnie odpowiemy na każde pytanie!
CO MUSI ZROBIĆ FIRMA, ABY BYĆ ZGODNĄ Z PRZEPISAMI RODO ?
1. Przeprowadzić inwentaryzacje zasobów informatycznych i informacyjnych (Audyt)
2. Wykonać Analizę Ryzyka (opcjonalnie)
3. Wdrożyć dokumentacje i procedury opisujące politykę ochrony przetwarzanych danych
4. Sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych – koniecznie !
5. Wprowadzić metodologie i procedury naruszenia bezpieczeństwa i zgłoszeń do odpowiedniego organu
6. Wdrożyć zabezpieczenia fizyczne i informatyczne w strukturze
7. Określić podstawy prawne na każdą kategorię danych (dokumentacja)
8. Podjąć decyzję o powołaniu DPO (pol. IOD - opcjonalnie)
9. Spełnić wymagany obowiązek informacyjny jeżeli istnieje
10. Zaktualizować umowy powierzenia przetwarzania danych pod nowe przepisy
11. Przygotować nowe informacje dla osób, których dane są przetwarzane
12. Przeszkolić wyznaczony personel z ochrony danych i procedur RODO
13. Nadzorować i sprawdzać prawidłowe wykonywanie opracownych procedur