Strony WWW



Share Button

Pozycjonowanie naturalne

x

Każda szanująca się firma posiada obecnie stronę internetową, gdzie przedstawia potencjalnym klientom swoją ofertę. Zazwyczaj firmy oferują określony zakres usług lub produktów, dzięki którym chciałyby być rozpoznawalne. Dzięki odpowiedniej reklamie firma ma możliwość dotarcia do klientów, a ponieważ obecnie najpopularniejszym medium jest internet najlepiej rozpocząć reklamę właśnie od strony internetowej.

Klienci poszukują usług i produktów w internecie przy pomocy wyszukiwarek internetowych z których bodaj najpopularniejszą jest Google. Skuteczność reklamy firmy będzie zależna w tym przypadku od jak najwyższego wyświetlenia Państwa strony w wyszukiwarce w wyniku wpisania określonej frazy zapytania. Jest to tak zwany proces: pozycjonowanie stron www (albo krócej: pozycjonowanie).

Wychodząc Państwu na przeciw oferujemy usługę: pozycjonowanie stron www (pozycjonowanie). Pozycjonowanie stron www odbywa się głównie w oparciu o wyszukiwarkę Google. Pozycjonowanie stron www może odbywać się również w innych wyszukiwarkach, np. Onet czy Interia. Miejsce Państwa strony w wyszukiwarce (pozycja podczas procesu pozycjonowania) będzie uzależnione od użytej frazy, ilości pozycjonowanych na tę frazę stron internetowych oraz kilku innych czynników. Czas pozycjonowania stron www również zależny jest od wielu czynników. Aby uzyskać lepsze wyniki w procesie pozycjonowania często trzeba modyfikować zawartość stron www, dostosowując ją do potrzeb pozycjonowania.

Koszty pozycjonowania kalkulowane są indywidualnie dla każdego Klienta w zależności od ilości fraz, na które strona ma być pozycjonowana, żądanego zakresu miejsca w wyszukiwarce czy konieczności i ilości modyfikacji źródła strony www.

Share Button

Kampania AdWords

x

Jedną z usług oferowanych w celach reklamowych na stronach www są linki sponsorowane, czyli płatne odnośniki do stron www klientów, umieszczone w strategicznych miejscach wyników wyszukiwania w przeglądarkach. Najczęściej linki sponsorowane umieszczone są na początku strony wyników lub obok nich i odpowiednio wyróżnione.

W Polsce najpopularniejszą obecnie wyszukiwarką jest Google, posiadające około 94% udziału wszystkich dostępnych wyszukiwarek (wg ranking.pl). Google w swojej ofercie również posiada linki sponsorowane. Linki sponsorowane są obok pozycjonowania stron najtańszą formą reklamy w Internecie. Firmy prowadzące kampanie reklamowe mogą używać linki sponsorowane w bardzo elastyczny sposób dzięki sposobowi ich opłacania. Płatność następuje tylko i wyłącznie na podstawie kliknięcia w link i skierowanie użytkownika na Państwa stronę internetową lub wybrane zagadnienia w serwisie. Linki sponsorowane są wyświetlane ponad lub obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym je w Google, dlatego też tak wyświetlane linki sponsorowane trafiają do osób zainteresowanych daną frazą (zagadnieniem).

Specjalnie dla Państwa, chcących zareklamować swoją firmę poprzez linki sponsorowane, nasza firma może przygotować całą kampanię reklamową poprzez linki sponsorowane. Posiadamy panel zarządzający Google, dzięki któremu jesteśmy w stanie przeprowadzić cały proces wdrożenia linków sponsorowanych. Po omówieniu z Państwem wszystkich zagadnień i preferencji całą resztą zajmujemy się już my. Państwo proponujecie frazy, na które będą pojawiały się linki sponsorowane do Państwa strony www, a my przeanalizujemy celowość ich stosowania i ewentualnie zaproponujemy inne. Najważniejsze jednak pozostawiamy na koniec…

… nie ukrywamy naszego wynagrodzenia za wykonaną dla Państwa usługę …

… przedstawiamy dokładnie kwotę, jaką pobiera Google za linki sponsorowane oraz cenę naszej usługi zarządzania i przeprowadzenia kampanii reklamowej dla Państwa. Wynika to z naszej uczciwości i lojalności wobec naszych Klientów. Jedynymi niezadowolonymi będzie tylko nasza konkurencja.

Adwords

Share Button

Filtrowanie treści stron

x

Internet ze swojego założenia jest najszybszym środkiem przekazu i największą bazą informacji. Niestety poza pozytywnymi aspektami dostępu do sieci Internetowej występują szerokie zagrożenia dla odbiorców (szkodliwość dla rozwoju psychicznego) czy też skrajnie dla pracodawców w wyniku nieumiejętności korzystania przez pracowników. Przeszkody dotyczą przede wszystkim realizacji celów, do jakich został przeznaczony komputer – często spotyka się, że pracownicy, zamiast wypełniać swoje obowiązki, beztrosko i bezmyślnie korzystają z internetu. Aby ukrócić tego typu zachowania należy ograniczyć dostępność treści możliwych do wyświetlenia przy pomocy komputera. Wszystkim tym zagrożeniom można zapobiec, na przykład poprzez filtrację treści powodujących zagrożenie.

Filtrowanie stron internetowych przeprowadza się poprzez instalacje na komputerach odbiorców końcowych programów filtrujących, odpowiednią konfigurację urządzeń dostępowych (np. routery) lub (co jest najlepszym rozwiązaniem ze względu na szerokie możliwości konfiguracji) przy pomocy aplikacji filtrujących, działających na serwerach umieszczonych na styku dostawca-klient, czyli przed komputerem docelowym, gdzie ma być zastosowany filtr.

Usługi filtrowania można rozdzielić na dwie kategorie. Pierwszą z nich jest filtrowanie (blokowanie) konkretnych adresów stron internetowych, których z założenia mają nie oglądać osoby, na których komputer zostanie założony filtr. Istnieje tutaj kilka możliwości filtrowania: strony mogą być blokowane według ustalonej listy, którą Państwo przedstawiają lub filtrowanie odbywa się poprzez zablokowanie dostępu do wszystkich stron internetowych z dopuszczeniem jedynie wybranych przez Państwa. Tego typu filtrowanie zazwyczaj stosuje się w Firmach, gdzie pracownicy mają mieć ograniczoną możliwość korzystania z internetu.

Drugą kategorią filtrowania jest filtrowanie stron internetowych według założonego klucza. Może to być filtrowanie na podstawie określonych wyrazów czy zestawu znaków, które znajdując się na wybieranej stronie powodowałyby zakwalifikowanie jej jako niepożądaną. Słowa kluczowe przy tego typu filtrowaniu można dowolnie zmieniać, mając jednak na uwadze, że nieumiejętnie dobrane wyrażenia mogą spowodować blokowanie stron, które w zamierzeniu nie miały być poddane filtrowaniu. Najprostszym przykładem jest filtrowanie stron o podłożu erotycznym, dla których jednym z słów kluczowych może być słowo „piersi”. Niestety przy tej konfiguracji mogą być również blokowane strony internetowe producentów czy sprzedawców drobiu. Jak można zauważyć druga kategoria filtrowania częściej będzie znajdowała zastosowanie w placówkach edukacyjnych czy nawet w małych sieciach domowych, gdzie istnieje potrzeba ograniczenia dostępu dzieci do określonych treści.

Nasza Firma zajmuje się kompleksowym wdrażaniem oraz zarządzaniem systemami filtrującymi strony internetowe. Oferta obejmuje instalacje serwerów linuksowych, pod których kontrolą działa nasz system filtrowania stron internetowych, oraz instalacje i konfiguracje oprogramowania do filtrowania a także pełną obsługę wdrożonego systemu.

Share Button
Pozycjonowanie naturalne
Każda szanująca się firma posiada obecnie stronę internetową, gdzie przedstawia potencjalnym klientom...
Kampania AdWords
Jedną z usług oferowanych w celach reklamowych na stronach www są linki sponsorowane, czyli płatne...
Filtrowanie treści stron
Internet ze swojego założenia jest najszybszym środkiem przekazu i największą bazą informacji....
Projektowanie stron www
Oferujemy wykonanie zarówno małych wizytówek internetowych jak i stron www składających się z kilku...




10 MAJA 2018r.
Sejm RP uchwalił nową ustawę o ochronie danych
do egzekwowania przepisów UE RODO.


CO MUSI ZROBIĆ FIRMA, ABY BYĆ ZGODNĄ Z PRZEPISAMI RODO ?

1. Przeprowadzić inwentaryzacje zasobów informatycznych i informacyjnych (Audyt)

2. Wykonać Analizę Ryzyka (opcjonalnie)

3. Wdrożyć dokumentacje i procedury opisujące politykę ochrony przetwarzanych danych

4. Sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych – koniecznie !

5. Wprowadzić metodologie i procedury naruszenia bezpieczeństwa i zgłoszeń do odpowiedniego organu

6. Wdrożyć zabezpieczenia fizyczne i informatyczne w strukturze

7. Określić podstawy prawne na każdą kategorię danych (dokumentacja)

8. Podjąć decyzję o powołaniu DPO (pol. IOD - opcjonalnie)

9. Spełnić wymagany obowiązek informacyjny jeżeli istnieje

10. Zaktualizować umowy powierzenia przetwarzania danych pod nowe przepisy

11. Przygotować nowe informacje dla osób, których dane są przetwarzane

12. Przeszkolić wyznaczony personel z ochrony danych i procedur RODO

13. Nadzorować i sprawdzać prawidłowe wykonywanie opracownych procedur

przejdź dalej...