Oferowana aplikacja napisana została z myślą o producentach i firmach handlowych, posiadających oddziały (sklepy) prowadzące działalność handlową. Doświadczenie podpowiada nam, że zazwyczaj to centrala zbiera zamówienia, a następnie zaopatruje poszczególne oddziały (sklepy) w potrzebne produkty. Mogą to być artykuły spożywcze jak i przemysłowe. Aplikacja pozwala na koordynowanie aktualnych stanów i zamówień produktów z poszczególnych sklepów (oddziałów) z wykorzystaniem komputera z dostępem do internetu - w centrali przedsiębiorstwa oraz przy użyciu typowego smart fonu w sklepie (oddziale) - przy pomocy którego, kierownik lub menedżer może mieć podgląd zamawianych produktów, wykonywać zamówienia, być informowany o promocjach lub zmianach... . Aplikacja oferuje również - harmonogram dostaw, zmiany i dodawanie asortymentu, grupy, zmiany w sortowaniu, cenę dnia, utarg (z podziałem na sklepy), różne jednostki asortymentu, dodawanie sklepów itp...
Przeglądarka: Chrome