Sieciowa firmowa Książka Telefoniczna dla PBX ASTERISK



KSIAZKATELOPIS PROGRAMU

Użytkowanie centrali PBAX Asterisk umożliwia również wykorzystanie możliwości jakie nam daje Centralna Książka Telefoniczna. Książka telefoniczna zapisana w postaci pliku XML i umieszczona na serwerze jest dostępna na wszystkich aparatach telefonicznych IP (łączących się przez sieć LAN przedsiębiorstwa) dzięki możliwości synchronizacji aparatu telefonicznego z tymi właśnie danymi.
Wystarczy, że wyznaczona osoba będzie aktualizować plik książki telefonicznej na serwerze (lub wyznaczonym komputerze) a książka telefoniczna każdego aparatu telefonicznego będzie posiadała aktualne numery kontrahentów.
Takie rozwiązanie zapewnia pracownikom dostęp do zawsze aktualnych kontaktów telefonicznych, szybkie wyszukiwanie kontaktu w menu aparatu i oszczędza czas. Oferujemy usługę wdrożenia Centralnej Książki Telefonicznej dla każdego zainteresowanego. Służymy pomocą techniczną dla już wykonanych przez nas wdrożeń (i nie tylko...)

Rozwiązanie nie jest przypisane do konkretnego modelu czy marki telefonu IP. Popularne na Polskim rynku marki Grandstream czy Yealink współpracują poprawnie z naszym rozwiązaniem, a maksymalna ilość wpisów w książce telefonicznej, jest ograniczona jedynie modelem aparatu telefonicznego.

Jeżeli podasz nam model używanego aparatu telefonicznego IP lub komputerowego Soft Phone'a, odpowiemy czy nadaje się do współpracy z Centralną Książką Telefoniczną.

GALERIA

Wymagania systemowe

-Centrala Asterisk
-Telefony IP




10 MAJA 2018r.
Sejm RP uchwalił nową ustawę o ochronie danych
do egzekwowania przepisów UE RODO.


CO MUSI ZROBIĆ FIRMA, ABY BYĆ ZGODNĄ Z PRZEPISAMI RODO ?

1. Przeprowadzić inwentaryzacje zasobów informatycznych i informacyjnych (Audyt)

2. Wykonać Analizę Ryzyka (opcjonalnie)

3. Wdrożyć dokumentacje i procedury opisujące politykę ochrony przetwarzanych danych

4. Sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych – koniecznie !

5. Wprowadzić metodologie i procedury naruszenia bezpieczeństwa i zgłoszeń do odpowiedniego organu

6. Wdrożyć zabezpieczenia fizyczne i informatyczne w strukturze

7. Określić podstawy prawne na każdą kategorię danych (dokumentacja)

8. Podjąć decyzję o powołaniu DPO (pol. IOD - opcjonalnie)

9. Spełnić wymagany obowiązek informacyjny jeżeli istnieje

10. Zaktualizować umowy powierzenia przetwarzania danych pod nowe przepisy

11. Przygotować nowe informacje dla osób, których dane są przetwarzane

12. Przeszkolić wyznaczony personel z ochrony danych i procedur RODO

13. Nadzorować i sprawdzać prawidłowe wykonywanie opracownych procedur

przejdź dalej...