Sieciowa firmowa Książka Telefoniczna dla PBX ASTERISK



KSIAZKATELOPIS PROGRAMU

Użytkowanie centrali PBAX Asterisk umożliwia również wykorzystanie możliwości jakie nam daje Centralna Książka Telefoniczna. Książka telefoniczna zapisana w postaci pliku XML i umieszczona na serwerze jest dostępna na wszystkich aparatach telefonicznych IP (łączących się przez sieć LAN przedsiębiorstwa) dzięki możliwości synchronizacji aparatu telefonicznego z tymi właśnie danymi.
Wystarczy, że wyznaczona osoba będzie aktualizować plik książki telefonicznej na serwerze (lub wyznaczonym komputerze) a książka telefoniczna każdego aparatu telefonicznego będzie posiadała aktualne numery kontrahentów.
Takie rozwiązanie zapewnia pracownikom dostęp do zawsze aktualnych kontaktów telefonicznych, szybkie wyszukiwanie kontaktu w menu aparatu i oszczędza czas. Oferujemy usługę wdrożenia Centralnej Książki Telefonicznej dla każdego zainteresowanego. Służymy pomocą techniczną dla już wykonanych przez nas wdrożeń (i nie tylko...)

Rozwiązanie nie jest przypisane do konkretnego modelu czy marki telefonu IP. Popularne na Polskim rynku marki Grandstream czy Yealink współpracują poprawnie z naszym rozwiązaniem, a maksymalna ilość wpisów w książce telefonicznej, jest ograniczona jedynie modelem aparatu telefonicznego.

Jeżeli podasz nam model używanego aparatu telefonicznego IP lub komputerowego Soft Phone'a, odpowiemy czy nadaje się do współpracy z Centralną Książką Telefoniczną.

GALERIA

Wymagania systemowe

-Centrala Asterisk
-Telefony IP