Umowa gotowości




Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów, uruchomiliśmy nową możliwość współpracy w ramach oferowanych przez naszą firmę usług informatycznych.

Często, trudno jest określić jaki zakres usług informatycznych jest nam potrzebny i jak często z takich usług będziemy korzystać. Jednocześnie chcielibyśmy mieć ten komfort, że jest firma informatyczna, która wie „co w trawie piszczy” i w wypadku awarii sprzętu, braku dostępu do internetu czy też potrzeby nagłej porady technicznej mamy się do kogo zwrócić o pomoc.

        W tym celu została stworzona tzw. „Umowa Gotowości”. Czym przede wszystkim nowa umowa różni się od umów zawieranych przez nas w ciągu ostatnich 10 lat – nie ma opłat stałych tzw. ryczałtu comiesięcznego przez wstępnie umówiony okres 3, 6, a nawet 12 miesięcy. Zawarcie umowy jest równoznaczne jedynie z zobowiązaniem się firmy wchodzącej pod naszą ochronę i obsługę informatyczną do nie korzystania z usług innej firmy zajmującej się obsługą informatyczną, administrowaniem sieci komputerowych, czy też sprzedażą podzespołów branży IT, to wszystko !

W ramach podpisanej umowy gwarantujemy opiekę informatyczną i serwisową na tym samym poziomie, jak w przypadku poprzednich umów, jednak z zastrzeżeniem, że pierwszeństwo w przypadku obsługi zgłoszonej awarii posiadają firmy z podpisaną umową podstawową lub rozszerzoną (tzw. umowy ryczałtowe).

Informatyk lub serwisant w taki sam sposób będzie usuwał problem, jednak w odróżnieniu od poprzednich umów, po usunięciu usterki lub wykonaniu usługi zostanie wystawiona dla Pastwa faktura za przeprowadzone czynności.

Podsumowanie:        Jeżeli chcemy mieć absolutną pewność szybkiej reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę oraz mieć zapewnioną maksymalną ochronę należy wybrać jedną z umów ryczałtowych, jeżeli jednak zależy nam przede wszystkim na komforcie posiadania „do dyspozycji” firmy informatycznej znającej naszą infrastrukturę informatyczną i gotowej 5 dni w tygodniu do usunięcia każdego problemu informatycznego to wybieramy nową formę umowy – Umowę Gotowości.

Niezależnie od powyższego umownego podziału, w każdym przypadku sugerujemy nowe rozwiązania informatyczne, wdrażamy nowe technologie oraz staramy się każdemu użytkownikowi maksymalnie ułatwić pracę z komputerem.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Każdemu zainteresowanemu proponujemy niezobowiązujące spotkanie na którym możemy przybliżyć formę współpracy oraz odpowiedzieć na trudne pytania, porównaj z inną ofertą

Gdzie działamy…Obsługujemy firmy oraz osoby prywatne przede wszystkim na terenie województwa Ślaskiego. Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie, jednak preferujemy kontakt przy pomocy Panelu Serwisowego. W rejonie katowickim gwarantujemy najszybszą reakcję na zgłoszony problem informatyczny. Jeżeli to możliwe, usterki staramy się usuwać również zdalnie, wówczas odległość nie gra roli, więcej o nas…

Co oferujemy…?Oferujemy szeroki wachlarz usług informatycznych, zarówno dla klientów z podpisaną Umową Obsługi, jak i klientów indywidualnych. Oferujemy zróżnicowane ceny oraz czas wykonania usługi, przy czym priorytetem są dla Nas kontrahenci z podpisaną umową. Po podpisaniu umowy, nawet Gotowości, udostępniamy dostępny online Panel Serwisowy, służący do śledzenia realizacji zgłoszonych problemów oraz szybkiego kontaktu z naszymi informatykami.

Share Button

  • Podpis elektroniczny
    Serwer pocztowy
    Chmura
    Serwer wirtualny


10 MAJA 2018r.
Sejm RP uchwalił nową ustawę o ochronie danych
do egzekwowania przepisów UE RODO.


CO MUSI ZROBIĆ FIRMA, ABY BYĆ ZGODNĄ Z PRZEPISAMI RODO ?

1. Przeprowadzić inwentaryzacje zasobów informatycznych i informacyjnych (Audyt)

2. Wykonać Analizę Ryzyka (opcjonalnie)

3. Wdrożyć dokumentacje i procedury opisujące politykę ochrony przetwarzanych danych

4. Sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych – koniecznie !

5. Wprowadzić metodologie i procedury naruszenia bezpieczeństwa i zgłoszeń do odpowiedniego organu

6. Wdrożyć zabezpieczenia fizyczne i informatyczne w strukturze

7. Określić podstawy prawne na każdą kategorię danych (dokumentacja)

8. Podjąć decyzję o powołaniu DPO (pol. IOD - opcjonalnie)

9. Spełnić wymagany obowiązek informacyjny jeżeli istnieje

10. Zaktualizować umowy powierzenia przetwarzania danych pod nowe przepisy

11. Przygotować nowe informacje dla osób, których dane są przetwarzane

12. Przeszkolić wyznaczony personel z ochrony danych i procedur RODO

13. Nadzorować i sprawdzać prawidłowe wykonywanie opracownych procedur

przejdź dalej...