Panel zamówień



zamowieniaOPIS PROGRAMU

Oferowana aplikacja napisana została z myślą o producentach i firmach handlowych, posiadających oddziały (sklepy) prowadzące działalność handlową. Doświadczenie podpowiada nam, że zazwyczaj to centrala zbiera zamówienia, a następnie zaopatruje poszczególne oddziały (sklepy) w potrzebne produkty. Mogą to być artykuły spożywcze jak i przemysłowe. Aplikacja pozwala na koordynowanie aktualnych stanów i zamówień produktów z poszczególnych sklepów (oddziałów) z wykorzystaniem komputera z dostępem do internetu - w centrali przedsiębiorstwa oraz przy użyciu typowego smart fonu w sklepie (oddziale) - przy pomocy którego, kierownik lub menedżer może mieć podgląd zamawianych produktów, wykonywać zamówienia, być informowany o promocjach lub zmianach... . Aplikacja oferuje również - harmonogram dostaw, zmiany i dodawanie asortymentu, grupy, zmiany w sortowaniu, cenę dnia, utarg (z podziałem na sklepy), różne jednostki asortymentu, dodawanie sklepów itp...

Platforma mobilna

  • asortyment podzielony na kategorie
  • przygotowanie zamówienia
  • dodanie komentarzy do zamówienia
  • wprowadzenie utargu dziennego
  • wgląd do harmonogramu (w które dni którą kategorię towaru można zamawiać)
  • PLATFORMA Administratora na PC

    Zamówienia
    • przegląd zamówień z wybranego dnia, wybranego sklepu i wybranej grupy asortymentu
    • modyfikacja zamówień
    • możliwość dodania komentarza do zamówienia
    • możliwość wydruku zamówień ze wszystkich sklepów asortymentu danej kategorii z danego dnia
    • możliwość wygenerowania zestawiania CSV zamówień ze wszystkich sklepów dla asortymentu danej kategorii z danego dnia
    Asortyment
  • dodawanie asortymentu
  • podział asortymentu na grupy
  • przypisanie asortymentu do grupy sklepów
  • przypisanie jednostek dla asortymentu
  • przypisanie kodu EAN-13
  • ustawienie w które dni tygodnia można zamawiać asortyment z danej grupy
  • ustawienie kolejności w jakiej asortyment ma się wyświetlać po stronie zamawiających
  • możliwość zmiany statusu asortymentu dostępny/niedostępny
  • możliwość wprowadzenia "ceny dnia”
  • Utarg
  • Przegląd utargu dla poszczególnych sklepów z danego dnia
  • Podział utargu na kasy i terminale
  • Sklepy
  • Dodawanie sklepów
  • Ustawianie loginów i haseł dla sklepów aby umożliwić logowanie zamawiającym
  • Przypisywanie sklepów do kategorii
  • GALERIA

    Wymagania systemowe

    Przeglądarka: Chrome


    

    10 MAJA 2018r.
    Sejm RP uchwalił nową ustawę o ochronie danych
    do egzekwowania przepisów UE RODO.


    CO MUSI ZROBIĆ FIRMA, ABY BYĆ ZGODNĄ Z PRZEPISAMI RODO ?

    1. Przeprowadzić inwentaryzacje zasobów informatycznych i informacyjnych (Audyt)

    2. Wykonać Analizę Ryzyka (opcjonalnie)

    3. Wdrożyć dokumentacje i procedury opisujące politykę ochrony przetwarzanych danych

    4. Sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych – koniecznie !

    5. Wprowadzić metodologie i procedury naruszenia bezpieczeństwa i zgłoszeń do odpowiedniego organu

    6. Wdrożyć zabezpieczenia fizyczne i informatyczne w strukturze

    7. Określić podstawy prawne na każdą kategorię danych (dokumentacja)

    8. Podjąć decyzję o powołaniu DPO (pol. IOD - opcjonalnie)

    9. Spełnić wymagany obowiązek informacyjny jeżeli istnieje

    10. Zaktualizować umowy powierzenia przetwarzania danych pod nowe przepisy

    11. Przygotować nowe informacje dla osób, których dane są przetwarzane

    12. Przeszkolić wyznaczony personel z ochrony danych i procedur RODO

    13. Nadzorować i sprawdzać prawidłowe wykonywanie opracownych procedur

    przejdź dalej...