Monitor.SIP



logo

OPIS PROGRAMU

Stworzona przez nas aplikacja jest skierowana dla małych jak i średnich odbiorców. Można ją uruchomić na dowolnym komputerze, ponieważ posługujemy się nią za pomocą przeglądarki internetowej, co uniezależnia nas od posiadanego systemu operacyjnego. Po zalogowaniu do aplikacji otrzymujemy dostęp do podglądu aktywności wewnętrznych linii telefonicznych, czasów połączeń, toczących się rozmów, przekierowań, nagrań, oceniania poziomu rozmów i wielu innych statystyk, które możemy sobie wyświetlić przy pomocy narzędzi i filtrów które mamy do dyspozycji. Wszelkie niezbędne prace związane z wdrożeniem Systemu Raportowania jesteśmy wstanie wykonać zdalnie zgodnie z oczekiwaniami. Nasi informatycy pomagają oczywiście w początkowym uruchomieniu, czyli tzw. "podpięciu" pod już działającą centralę Asterisk (wymagane aktywne AMI po stronie centrali).

 

Podstawowe funkcje systemu w skrócie:

Zakładka Status - wyświetlanie podstawowych informacji o telefonach w przedsiębiorstwie.

  • Wyświetlanie Użytkowników i przypisanych do nich numerów,
  • Wyświetlanie statusu telefonu (dostępny, zajęty, niedostępny, łączący),
  • W przypadku wyższych uprawnień (aktualnie dwa poziomy) możliwość podsłuchu i podpięcia się pod rozmowę,
  • Filtrowanie użytkowników na podstawie statusu.

Zakładka Biling - zaawansowane narzędzie do przeglądania, filtrowania zebranych danych i generowania statystyk

  • Wyświetlanie szczegółowych informacji dotyczących połączenia,
  • Filtrowanie wyświetlanych informacji o połączeniach,
  • Możliwość zapisywania filtrów,
  • Odsłuch i możliwość pobrania nagranej rozmowy,
  • Możliwość oceny rozmowy, komentarza, indeksowania rozmowy np. "Do omówienia",
  • Wyszukiwarka połączeń na podstawie dat, osób, numerów telefonów,
  • Możliwość eksportu odfiltrowanej informacji do pliku CSV.

GALERIA

Wymagania systemowe

Programowa Centrala Telefoniczna Asterisk
Działająca wewnętrzna struktura telefoniczna przedsiębiorstwa
Komputer z zainstalowaną przeglądarką Internetową Chrome od wersji 39.xx




10 MAJA 2018r.
Sejm RP uchwalił nową ustawę o ochronie danych
do egzekwowania przepisów UE RODO.


CO MUSI ZROBIĆ FIRMA, ABY BYĆ ZGODNĄ Z PRZEPISAMI RODO ?

1. Przeprowadzić inwentaryzacje zasobów informatycznych i informacyjnych (Audyt)

2. Wykonać Analizę Ryzyka (opcjonalnie)

3. Wdrożyć dokumentacje i procedury opisujące politykę ochrony przetwarzanych danych

4. Sporządzić rejestr czynności przetwarzania danych – koniecznie !

5. Wprowadzić metodologie i procedury naruszenia bezpieczeństwa i zgłoszeń do odpowiedniego organu

6. Wdrożyć zabezpieczenia fizyczne i informatyczne w strukturze

7. Określić podstawy prawne na każdą kategorię danych (dokumentacja)

8. Podjąć decyzję o powołaniu DPO (pol. IOD - opcjonalnie)

9. Spełnić wymagany obowiązek informacyjny jeżeli istnieje

10. Zaktualizować umowy powierzenia przetwarzania danych pod nowe przepisy

11. Przygotować nowe informacje dla osób, których dane są przetwarzane

12. Przeszkolić wyznaczony personel z ochrony danych i procedur RODO

13. Nadzorować i sprawdzać prawidłowe wykonywanie opracownych procedur

przejdź dalej...